Darmowa dostawa od 250,00 zł

SERIES 4: #THEFUTUREISFEMALE FT. BEIJA MARIE VELEZ

2020-03-18
SERIES 4: #THEFUTUREISFEMALE FT. BEIJA MARIE VELEZ

Widzimy kobiety na czele podejmujące decyzje, zmieniające dynamikę władzy.

Bądź na bieżąco z Beija!

"JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DLA NAS WSZYSTKICH, ABY WYGRAĆ"

Opowiedz nam trochę o tym, kim jesteś i czym się zajmujesz?
Jestem 24-letnią wielowymiarową kreatywną z Decatur w stanie Georgia, specjalizującą się w modelingu, projektowaniu, kreatywnym doradztwie, stylizacji, koszykówce i hostingu przed kamerą. Wcześniej zajmowałem się kreatywnym doradztwem i zarządzaniem mediami społecznościowymi dla Ushera, a wkrótce potem zostałem osobowością przed kamerą dla Complex Media. Następnie przeszedłem do robienia osobistych zakupów dla Ciary i współpracowałem z kilkoma klientami we wszystkich mediach, w tym Nike, Adidas, Converse, Rihanna's Savage x Fenty, Perry Ellis, Tommy Hilfiger, Urban Decay Cosmetics, NBA i nie tylko.
Co było Twoją inspiracją przy projektowaniu sneakersów dla Adidas?
Adidas pozyskał kreatywnych z całego świata do zaprojektowania buta 1 z 1 w swojej siedzibie w Niemczech, aby opowiedzieć historię i reprezentować miasta, z których pochodzimy. Następnie udaliśmy się do Londynu i wzięliśmy udział w 1-godzinnych warsztatach, podczas których mieliśmy dostęp do różnych wzorów i materiałów, aby stworzyć własne podejście do nowej sylwetki P.O.D. Skończyło się na tym, że zaczerpnąłem wpływ z buta Micropacer z 1984 roku i zaimplementowałem go do mojego projektu, tworząc futurystyczne powtórzenie buta P.O.D. Szczerze mówiąc, pracowałem tylko z materiałami, do których miałem dostęp i nigdy nie sądziłem, że 1-godzinne warsztaty ostatecznie przerodzą się w oficjalną umowę Adidas + ekskluzywne wydanie dla przyjaciół i rodziny. Co zapoczątkowało Twoją pasję do streetwearu?
Kiedyś oglądałem zdjęcia moich rodziców, którzy nosili najświeższe marki, takie jak FUBU, Tommy Hilfiger i Sean John, gdy byli młodymi dorosłymi i zawsze podziwiałem ich kroje i palety kolorów. Ponadto dorastałem w rodzinie z klasy średniej, a moi rodzice wiązali koniec z końcem, więc nigdy nie mieliśmy możliwości finansowych, aby "balować" u projektantów. To spowodowało, że mój instynkt przetrwania i kreatywność zaczęły działać, wyobrażając sobie sposoby na zachowanie świeżości w ramach budżetu. W liceum zaczęłam dużo oszczędzać, znajdując rzadkie egzemplarze i eksperymentując z nowym wyglądem, a potem nastąpił efekt falowania.

Co było Twoją inspiracją do założenia marki unisex?
Początkowo założyłem moją markę BEIRIE. kiedy byłem w liceum. Razem z moim przyjacielem Adrielem niszczyliśmy stare spodnie dresowe i rekonstruowaliśmy je na życzenie klientów. Zaczęliśmy otrzymywać wiele zamówień i od razu pomyślałem, że musimy przekształcić się w oficjalną markę odzieżową. Chciałem, aby zarówno mężczyźni, jak i kobiety czuli się silni i rzucali wyzwanie normom społecznym, przeciwstawiając się status quo i czując się komfortowo w przejściu na neutralne ubrania. Czułem, że posiadanie inkluzywnej marki jest niezbędne, szczególnie w dzisiejszych czasach.
Osiągnęłaś tak wiele w tak młodym wieku, jakiej rady udzieliłabyś innym młodym kobietom, które chcą podążać za swoimi marzeniami i pasjami?
Słuchaj swojej intuicji. Przez całe życie będzie wiele osób, które będą w ciebie wątpić lub mówić, że to, o czym marzysz, nie jest możliwe, tylko dlatego, że jesteś kobietą. Ale właśnie w tym miejscu się mylą. Czasy zmieniają się drastycznie, widzimy coraz więcej kobiet, czarnych i brązowych ludzi oraz mniejszości infiltrujących te przestrzenie, w których wcześniej ich nie było. W sferze kreatywnej mamy większą autonomię nad naszym życiem i toruje to drogę dla następnego pokolenia, które będzie miało więcej wolności niż my teraz. Wszystko jest możliwe dzięki wierze, działaniu i konsekwencji. Zawsze bądź uczniem w grze i gąbką chłonącą niekończącą się wiedzę. Przepracuj swoje 10 000 godzin. Bądź gotowy, abyś nie musiał się przygotowywać.

Co wzmacnia Cię jako kobietę?
Niekończące się wątpliwości, które otrzymuję od innych tylko z powodu mojej płci. To mnie bardziej motywuje. Pracuję w branży zdominowanej przez mężczyzn, więc gdy tylko wchodzę do jakiejś przestrzeni, zazwyczaj już jestem trzymana poniżej standardów, że nie mogę "konkurować" z moimi męskimi odpowiednikami. Może to być boisko do koszykówki, mówienie o trampkach itp. Nigdy nie przestaje mnie to "rozśmieszać", gdy osiągam ponadprzeciętne wyniki, ponieważ przychodzi mi to tak naturalnie i gdyby ludzie nie byli tak zamknięci, prawdopodobnie poznaliby inne niesamowite kobiety, które mogą wstrząsnąć niektórymi rzeczami i zrobić różnicę.
Jaka jest Twoja opinia na temat "Przyszłość należy do kobiet"?
Nadszedł czas, w którym kobiety mają więcej głosu niż kiedykolwiek. W polityce, modzie, filmie, zarządach, praktycznie we wszystkich branżach, kobiety stoją na czele, podejmując decyzje i zmieniając dynamikę władzy. Kobiety na całym świecie pokazują, że nie gramy już w żadne gierki i jesteśmy tu po to, by zostać. Nasze pomysły nie będą ignorowane i nie będziemy dłużej uciszane, ponieważ przyszłość nas potrzebuje.
Jakie jest najważniejsze przesłanie, które chciałabyś przekazać młodym kobietom z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet?
Bądź sobą. W dzisiejszym świecie, zwłaszcza pod wpływem mediów społecznościowych, możemy odczuwać niekończącą się presję, by porównywać się do innych. Jest wystarczająco dużo miejsca dla nas wszystkich, aby wygrać. Twój wielki strzał może nastąpić w wieku 18 lub 32 lat. Zaufaj temu procesowi i rób to, co sprawia, że jesteś szczęśliwy. Nie bądź tu tylko dla chleba, ponieważ w końcu zdasz sobie sprawę, że nic z tego nie ma znaczenia. Pieniądze przyjdą. Kiedy opuścisz tę planetę, jak chcesz, aby ludzie cię zapamiętali? Jakie ma być twoje dziedzictwo? Miej to na uwadze. Ciężko pracuj, znajdź radość i równowagę w zgiełku i upewnij się, że inspirujesz następną osobę.

pixel