ODWIEDZINY SOLE DXB 2019

Bez wątpienia każdy influencer i entuzjasta stylu street wear, który wziął udział w wydarzeniu, pokazał na co go stać! Mieliśmy przyjemność współpracować z influencerem Boutiquaat Musaedem w celu prowadzenia kampanii społecznościowej przez cały czas trwania wydarzenia.


Sole DXB to eklektyczny festiwal, który oferuje szeroką gamę stoisk marek, występów muzycznych i tematycznych paneli dyskusyjnych. Wydarzenie gościło legendy hip-hopu The Wu-Tang Clan, a także niedawno nominowanego do nagrody Grammy rapera YBN Cordae.

Dla tych, którzy szukali najnowszych sneakersów i streetwearowych ciuchów, marki takie jak Adidas, Jordan czy Kenzo dały z siebie wszystko. Levi's, PUMA i Burberry pokazały dokładnie, co potrafią zrobić za pomocą personalizacji na miejscu. PUMA nawiązała współpracę z Chinatown Market, amerykańską marką streetwearową, w ramach której można było spersonalizować odzież, obuwie i akcesoria PUMA za pomocą odważnych grafik i nadruków!


Osiem starannie wyselekcjonowanych drużyn koszykarskich, składających się z najbardziej obiecujących graczy z Dubaju, a także kilka gwiazd-niespodzianek, zagrało w klasycznym turnieju Sole Ball Above All, w którym zwycięzca bierze wszystko!

Visualizing Reggae, wystawa, która w tym roku wystartowała wyłącznie w Sole DXB, była potężną wizualną reprezentacją jamajskiej muzyki. Wystawa celebrowała istotny wkład Jamajki w kulturę muzyczną i streetwearową na całym świecie. Wystawa zawierała szczere i intymne fotografie muzyków, artystów i producentów, którzy zdefiniowali kluczowe momenty w historii reggae. Wystawa wyróżniała również fotografów, którzy dokumentowali rozprzestrzenianie się jamajskiej kultury młodzieżowej i stylu ulicznego na resztę świata.


SPECJALNE WYRÓŻNIENIE DLA POŁUDNIOWOAFRYKAŃSKICH MAREK
Szczególne wyróżnienie należy się lokalnym południowoafrykańskim markom: Selfi, Leaf Apparel i Xzavier Zulu, które były obecne na rynku D3 - nowym formacie dla przełomowych marek wystawiających się na corocznym, uznanym na całym świecie festiwalu.